סקרים: אין הכרעה בין הגושים; בן גביר מזנק וסמוטריץ' לא עובר

איתי גדסי No Comments on סקרים: אין הכרעה בין הגושים; בן גביר מזנק וסמוטריץ' לא עובר

עוצמה יהודית בראשותו של איתמר בן גביר מזנקת ל-9 מנדטים, אך הציונות הדתית בראשו סמוטריץ' לא עוברת את אחוז החסימה. אין הכרעה בין הגושים

צילום: Hadas Parush/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מסקרים חדשים שמתפרסמים הבוקר (שישי), עולה כי אילו הבחירות היו נערכות היום לא הייתה הכרעה בין הגושים. לפי אחד הסקרים גוש נתניהו זוכה ל-58 מנדטים בלבד. בסקר אחר מזנקת עוצמה יהודית בראשותו של איתמר בן גביר ל-9 מנדטים, אך הציונות הדתית בראשו סמוטריץ' לא עוברת את אחוז החסימה.

לפי סקר מעריב, הליכוד זוכה ל-31 מנדטים, יש עתיד ל-23, המחנה הממלכתי 13, עוצמה יהודית 8, ש"ס 8, יהדות התורה 7, הרשימה המשותפת 6, העבודה 6, מרצ 5, ישראל ביתנו 5, הציונות הדתית 4, רע"מ 4.

לפי סקר מנו גבע עבור 'ערוץ 12':הליכוד זוכה ל-34 מנדטים, יש עתיד ל-23, המחנה הממלכתי 13, עוצמה יהודית 9, ש״ס 8, יהדות התורה 7. מרצ 6. הרשימה המשותפת 5. ׳ישראל ביתנו׳ 5. ׳העבודה׳ 5 ורע״מ 5. מפלגת ׳הציונות הדתית׳ ו"הרוח הציונית" לא עוברות את אחוז החסימה.

בתוך כך, יו"ר הרוח הציונית, איילת שקד הודיעה לאביר קארה שהוא לא יהיה חלק מרשימת הרוח הציונית בכנסת ה-25 בעקבות דרישתו להיות מספר 4 ברשימה.

איילת שקד: "אביר קארה פעל למען עצמאים ולמען הסרת רגולציה בשנה האחרונה והביא הישגים חשובים. הרוח הציונית תמשיך להוביל את דגל השוק החופשי ולהילחם בחסמים וביוקר המחייה. מאחלת לאביר הצלחה בכל אשר ילך".

קארה הגיב: "התברר לי כי במבנה החדש של המפלגה לא יהיה מקום לערכים ולמדיניות הכלכלית שאני מאמין בהם – בימים הקרובים אודיע על המשך דרכי הפוליטית". על פי דיווח בערוץ 7, קארה מנסה להתברג ברשימת 'ישראל ביתנו' בראשות שר האוצר אביגדור ליברמן.



0 תגובות